fredag 20. august 2010

Ny Generation




I går fandt årets første Ny Generation samling sted på Holstebro Gymnasium og HF, hvilket var fantastisk! :) Gud har virkelig lagt tilrette mange ting! Han er ikke ligeglad med hvad der sker, og halleluja for det! :) Først gav rektor mig tilladelse til at sende en besked til ALLE PÅ HELE SKOLEN med kort information om Ny Generation, super! Samme aften fik jeg en besked fra en der skrev, at de gerne ville have mig med som organisation til elev fester på skolen for at gøre Ny Generation synligt - så jeg skal mødes med dem på mandag.. Dagen efter fik jeg en besked fra en nysgerrig førsteårs studerende på Gymnasiet, som gerne ville vide mere om Ny Generation.. Til Ny Generation samlingen fortalte jeg nogle vidnesbyrd, evangeliet blev forkyndt, og to syge blev bedt for og HELBREDT! :) Gud er fantastisk! Der er også flere der har spurgt ind til Ny Generation og dette med Gud, Helligånden osv. på det sidste, så det er fantastisk! :) Jeg er sikker på at Gud vil gøre meget i løbet af året, og det er fantastisk!

I'm amazed <3
Yes, Jesus, I'm amazed by You <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar