fredag 24. juni 2011

STUDENT 2011! :)



Hej! :)
Så er jeg endelig færdig med min HF (Højere Forberedelses eksamen). Jeg er tilfreds med de karakterer, jeg har fået i år, og glæder mig over at jeg nu kan tage en pause fra skole... Og nordmænd, fortvivl ikke, hvis I ikke forstår, hvad en HF er ;) Det er ca det samme som en "videregående skole" i norsk betydning, bare den er over to år i stedet for tre år + man skal op til eksamen i ALLE fag :) ...Vi holder studenterfest for familien lørdag den 2.juli, og jeg glæder mig! :) Jeg elsker simpelthen familie-sammenkomster^^



Min mor, to søstre, samt en af mine kusiner kommer på besøg fra Norge på søndag, og skal være her i Danmark i en uge :) Af de 4 er det kun min søster Elisabeth på snart 16 år, som har været her før. Det bliver spændende når de kommer, og jeg glæder mig til at vise dem vores flotte by: Holstebro. De skal i al fald ned og se anlægget, gågaden og Veste Plantage (dragon-skoven). Jeg er træt af alle de grimme statuer og skulpturer, vi har her i byen, men sådan er det jo bare. Alt i alt vil jeg sige, at jeg er rigtig glad for Holstebro, og jeg glæder mig til at se min familie igen :) Min far, stedmor resten af mine søskende kommer desværre ikke denne gang, men så kommer de og besøger os på et andet tidspunkt, og det glæder jeg mig allerede rigtig meget til :) Glæder mig især til min storebror og hans kæreste kommer, fordi den eneste gang de har været på besøg her i DK, var det kun Benjamin der var hjemme... Men nok om det :)


Studenterhuen sidder hvor den skal, og jeg nyder det. Glæder mig til at komme igang med at arbejde igen, og håber at jeg får læse-lysten igen i løbet af et års tid eller to sådan at jeg kan læse videre til enten pædagog eller folkeskole lærer :)





De to bamser på billedet er Paddington og Bamseline. Paddington kender de fleste nok fra børnetimen (norsk: barne-TV) som Paddington Bjørn (norsk: Paddington Brun). Denne bamse købte Benjamin til mig da vi besøgte Paddington Station under vores bryllupsrejse i London sidste år :) Bamseline er min nøglerings bamse, som jeg fik af Benjamin da vi havde været gift i 1 måned. Jeg elsker sådan nogle små søde ting, så jeg er rigtig glad for dem :D ...Da Bamseline normalt har været med i skole for at "passe på mine nøgler", plejer vi for sjov at sige, at hun også går i skole og skulle op til eksamen :P Så Benjamin købte lige så godt også en studenterhue til hende ;) ...og hvis I undrer jer over, hvad der gemte sig inden i gavepapiret med hjerter på, så fik jeg noget hår-tam-tam ;) Fladejern, krølltang og sådan noget :)























Gud velsigne jer alle.

Others first <3
- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar