mandag 6. september 2010

Til København for at få nyt pas



















Det har været en rigtig god weekend, hvor Benjamin og jeg har haft besøg af vores gode venner fra Fyn, Kim og Dan, vores gode ven fra Silkeborg, Thomas, og vores gode ven Ivan, som lige har flyttet til Århus :) De store samtale emner har været JESUS, Helligånden, hvem vi er i kristus, profetisk tale og bøn :) Vi har også holdt møde, hvor min skønne mand, Benjamin, holdt en prædiken om Guds navne :) Vi har priset Gud sammen og bedt sammen. Vi har også nydt det fantastiske vejr som Gud har givet os :)

I morgen går turen til Købenavn sammen med Benjamin <3 Jeg skal ve nyt pas, og på grund af de nye regler der kom den 6.april i år, så skal jeg helt til Den Norske Ambassade i København for at få nyt pas, da jeg er norsk statsborger. Jeg skal have nyt pas fordi Benjamin og jeg blev gift i maj, hvilket gjorde at jeg har fået nyt efternavn :) Benjamin og jeg skal på byllupsrejse til London i efterårsferien (uge 42), hvilket vi glæder os rigtig meget til! :) Og inden vi tager afsted kommer min far, min stedmor og de børn som de har sammen, og min søster på 15 år for at besøge os her i Holstebro. Det bliver super hyggeligt at se dem igen! <3

Ha' en fortsat velsignet dag :)
Nu skal jeg til kor øvelse...

Husk!

OTHERS FIRST <3
Blessings...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar