søndag 26. september 2010

Kordag i Lemvig

I tirsdags var jeg til kordag i Lemvig, hvilket var rigtig hyggeligt :) Vi havde lært nogle sange i forvejen og da vi kom til Lemvig skulle Jens Johansen lære os (400 gymnasieelever fra forskellige skoler) 3 nye sange i løbet af dagen.. Vi sang fra morgen til aften, og kl 19.15 om aftenen holdt vi koncert :) Vi havde to timer fri inden koncerten skulle starte og i løbet af den tid fik jeg snakket med to piger om Gud, hvor jeg fik bede for den ene. Gud er mægtig til at helbrede enhver smærte og sygdom. Halleluja :) Det var en rigtig god dag, hvor vi fik sunget meget, hvilket jeg rigtig godt kan lide :) Jeg ønsker at bruge min stemme til at prise Jesus med lovsang, men jeg vil også LEVE mit liv som en lovsang til Gud :) Fordi når Gud velsigner os med forskellige talenter, så kan vi bruge det til at give Ham pris, Ham som har skabt os. Så tak Gud for, at du har givet mig sådan en lyst til at synge! Min takkesang går op til dig... For jeg vil altid elske, altid elske dig Jesus. Jeg vil tilbede dig i sandhed og i ALT.

Others first <3
Kærlig hilsen Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar