onsdag 3. november 2010

Besøg fra Norge

Ugen inden efterårsferien (uge 41) havde vi besøg af min far, stedmor og nogle af mine søskende fra Norge; Benjamin (7 år), Ester (5 år), Markus (3 år) og Sara (1 år). Det var rigtig hyggeligt at se dem igen og Benjamin og jeg fik lavet nogle hyggelige ting sammen med dem. En dag tog vi dem med til anlægget her i Holstebro for at fodre ænder, hvilket børnene var helt vilde med! En anden dag tog vi til Vestre Plantage (Millitær skoven her i Holstebro, også kaldt Dragon skoven). Der gik vi 3 km sammen med dem og hygget os. Der var også et rigtig sjovt sted at lege derover, så det gjorde vi også ;) Vi var også en dag i Sdr. Nissum for at besøge svigermor, Frank, Jonatan og Kristoffer. Udover det så tog jeg dem med på de to legepladser lige udenfor vores lejlighed og tegnede sammen med dem herhjemme. (m.m.) Den første weekend de var her, holdt jeg søndagsskole for børnene, hvor vi snakkede om Moses, de landeplager og flygten fra Egypten. Vi læste også Bibelhistorien i en børne Bibel. Torsdag aften prædikede min far og fredag morgen kørte han Benjamin og mig til Århus lufthavn, da vi skulle på bryllupsrejse :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar